Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.březen 18:09

Vůbec neznám smluvní podmínky tohoto webu, ale nejspíš jste při registraci odlikla i obchodní podmínky, které jste zaručeně nečetla…a zde je nejspíš uvedeno, že registrací souhlasíte s uvedenou platbou.

Na druhou stranu z každé takto uzavřené smlouvy se musí dát odstoupit během prvních 14 dní. Je to obvyklá praxe platná v civilizované Evropě.

Doporučuji si řádně prostudovat ty obchodní podmínky a pak jim napsat Odstoupení od smlouvy a samozřejmě NIC neplatit.

Zdroj: http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obcanzak/cast1.aspx

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.březen 22:25

Vůbec neznám smluvní podmínky tohoto webu, ale nejspíš jste při registraci odlikla i obchodní podmínky, které jste zaručeně nečetla…a zde je nejspíš uvedeno, že registrací souhlasíte s uvedenou platbou.

Na druhou stranu z každé takto uzavřené smlouvy se musí dát odstoupit během prvních 14 dní. Je to obvyklá praxe platná v civilizované Evropě.

Doporučuji si řádně prostudovat ty obchodní podmínky a pak jim napsat Odstoupení od smlouvy a samozřejmě NIC neplatit.
Doplňuji:
Miroslav má pravdu, nevšimnul jem si data registrace…, což znamená, že odstoupení ve 14ti denní lhůtě už není možné (§ 53/7 občanského zákoníku).

ALE napadla mě jiná věc, na kterou někteří dodavatelé (kteří uzavírají spotřebitelské smlouvy tzv. ´na dálku´) zapomínají, a tou je obsah druhé věty zmiňovaného odstavce 7 paragrafu 53, která zní:

„V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, ČINÍ TATO LHŮTA PRO ODSTOUPENÍ 3 MĚSÍCE od převzetí plnění. “

No a finta je v tom, že dodavatelé často zapomínají spotřebitele informovat o věcech, které jsou upraveny níže v odstavci 6/b zmiňovaného paragrafu 53


§ 53/6
Po uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku, nejpozději však PŘED PLNĚNÍM musí být spotřebiteli písmeně poskytnuty tyto informace:

  1. obchodní jméno a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby,
  2. INFORMACE O PODMÍNKÁCH A POSTUPECH PRO UPLATNĚNÍ PRÁVA ODSTOUPIT od smlouvy,
  3. informace o službách po prodeji a o zárukách,
  4. podmínky pro zrušení smlouvy, pokud není určena doba platnosti nebo platnost je delší než 1 rok.

Takže ještě jednou prostudujte CO vám vlastně dodavatel poskytnul za informace a pokud jedná z výše uvedených informací bude chybět, tak můžete uplatnit odstoupení až do 9.5.2010. A pozor o toto odstoupení pak nežádáte, ale pouze je OZNAMUJETE.

Zdroj: http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obcanzak/cast1.aspx