Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.leden 22:22

Callcentra už mají vymakanou nejúspornější variantu:
„Kdy a jak by vám vyhovovalo se sejít?“.
Je tam řečeno vše potřebné, přičemž se ponechává maximální flexibilita pro protistranu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.leden 23:24

Callcentra už mají vymakanou nejúspornější variantu:
„Kdy a jak by vám vyhovovalo se sejít?“.
Je tam řečeno vše potřebné, přičemž se ponechává maximální flexibilita pro protistranu.
Doplňuji:
ad ReHu, otázka zněla na výstižnou a stručnou variantu, kde se aspoň částečně předpokládá zainteresovanost zákazníka.
Jinak „ukecávání“ má samozřejmě také své mechanismy a aplikace asertivních a dalších technik.
(Absolvoval jsem pár profesionálních školení, takže mám několik manuálů, jež se liší v detailech, ale mají týž cíl).