Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.listopad 11:32

Obecně platí následující pravidla:

  1. Čím více obalů je použito nejen pro potraviny, tím více zvyšuje cenu (zářným příkladem je krájený tvrdý sýr balený každým dílem zvlášť).
  2. Je dobré sledovat letákové akce – zpravidla bývá většinou zboží předražené, aby vzbudilo v potenciálních zákaznících v akci výraznou slevu.
  3. Pultový prodej (prodavačka zváží a zabalí zákaznikovi vybrané uzeniny) bývá zpravidla levnější, než balené – jedním z faktorů zřejmě je uvedená trvanlivost k okamžité spotřebě, větší objem objednaného „čerstvého“ masa.
  4. Nejdůležitější údaj kromě počtu éček (né všechna jsou zdraví ohrožující v nízkém množství) je podíl masa – čím vyšší, tím zpravidla vyšší cena, pokud není zrovna v akci.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.listopad 11:42

Obecně platí následující pravidla:

  1. Čím více obalů je použito nejen pro potraviny, tím více zvyšuje cenu (zářným příkladem je krájený tvrdý sýr balený každým dílem zvlášť).
  2. Je dobré sledovat letákové akce – zpravidla bývá většinou zboží předražené, aby vzbudilo v potenciálních zákaznících v akci výraznou slevu.
  3. Pultový prodej (prodavačka zváží a zabalí zákaznikovi vybrané uzeniny) bývá zpravidla levnější, než balené – jedním z faktorů zřejmě je uvedená trvanlivost k okamžité spotřebě, větší objem objednaného „čerstvého“ masa.
  4. Nejdůležitější údaj kromě počtu éček (né všechna jsou zdraví ohrožující v nízkém množství) je podíl masa – čím vyšší, tím zpravidla vyšší cena, pokud není zrovna v akci.

Doplňuji:

  1. Maloobchodní cena se vytváří v průběhu celého řetězce od výrobce, přes dodavatele, až po obchod (neustále se přidávají marže, nebo umělého zdražování managementem obchodu na úkor preferovanému méně prodávanému výrobku).

Jako zákazník se můžete blíže dotazovat na vysoké ceny/kvality výrobku přímo managementu, příp. nakoupit u levnější konkurence. Nebo mlčky nerozvážně kupovat, co je ještě k mání.. Rozhodnutí je na Vás!