Odpověděl/a – 8.listopad 22:19
Zákon č. 231/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů, včetně zákona 132/2010 Sb.:
§ 49
…
(3) Provozovatel televizního vysílání s licencí nesmí vysílání filmů
vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů
přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý
plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Provozovatel
rozhlasového vysílání s licencí nesmí vysílání zpravodajských
pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za
každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Do
plánovaného
časového úseku vysílání filmů vyrobených pro televizi,
kinematografických děl a zpravodajských pořadů se započítává zařazená
reklama a teleshoppingové šoty.
(4) Rozhlasové a televizní vysílání pořadů pro děti nelze reklamou nebo teleshoppingovými šoty přerušit více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut, pokud plánovaná doba trvání pořadu pro děti bez zařazení reklamy a teleshoppingových šotů přesahuje 30 minut. Během televizního vysílání pořadu pro děti nelze reklamu nebo teleshoppingové šoty uvádět na dělené obrazovce.
(5) Rozhlasové a televizní vysílání bohoslužeb nelze reklamou nebo teleshoppingem přerušovat. Během televizního vysílání bohoslužeb nelze reklamu nebo teleshopping uvádět na dělené obrazovce.
(6) Omezení podle odstavce 3 se nevztahuje na filmy vyrobené pro televizi, mají-li povahu dokumentárních pořadů nebo jsou-li samostatnými částmi seriálů nebo cyklů pořadů.
(7) Provozovatel vysílání ze zákona smí vkládat reklamu a teleshoppingové šoty pouze mezi pořady nebo do přirozených přestávek v pořadech.
Odpověděl/a – 9.listopad 7:43
Zákon č. 231/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů, včetně zákona 132/2010 Sb.:
§ 49
…
(3) Provozovatel televizního vysílání s licencí nesmí vysílání filmů
vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů
přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý
plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Provozovatel
rozhlasového vysílání s licencí nesmí vysílání zpravodajských
pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za
každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Do
plánovaného
časového úseku vysílání filmů vyrobených pro televizi,
kinematografických děl a zpravodajských pořadů se započítává zařazená
reklama a teleshoppingové šoty.
(4) Rozhlasové a televizní vysílání pořadů pro děti nelze reklamou nebo teleshoppingovými šoty přerušit více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut, pokud plánovaná doba trvání pořadu pro děti bez zařazení reklamy a teleshoppingových šotů přesahuje 30 minut. Během televizního vysílání pořadu pro děti nelze reklamu nebo teleshoppingové šoty uvádět na dělené obrazovce.
(5) Rozhlasové a televizní vysílání bohoslužeb nelze reklamou nebo teleshoppingem přerušovat. Během televizního vysílání bohoslužeb nelze reklamu nebo teleshopping uvádět na dělené obrazovce.
(6) Omezení podle odstavce 3 se nevztahuje na filmy vyrobené pro televizi, mají-li povahu dokumentárních pořadů nebo jsou-li samostatnými částmi seriálů nebo cyklů pořadů.
(7) Provozovatel vysílání ze zákona smí vkládat reklamu a
teleshoppingové šoty pouze mezi pořady nebo do přirozených přestávek
v pořadech.
Doplňuji:
Tom004: tak na rozdíl od spousty jiných zákonů se tento dodržuje poměrně
striktně – jde přece jen o velký prachy, takže konkurence si to
docela hlídá.