Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.září 8:39

my jsme vždy 3 měsíce před ukončením kontaktovali pobočku a žádali o převedení hotovosti na konto … nyní mám dojem, že je cyklus 6 let – chtělo by to zajít na pobočku a domluvit se

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.září 8:59

my jsme vždy 3 měsíce před ukončením kontaktovali pobočku a žádali o převedení hotovosti na konto … nyní mám dojem, že je cyklus 6 let – chtělo by to zajít na pobočku a domluvit se
Doplňuji:
Výpovědní lhůta pro obě smluvní strany činí tři kalendářní měsíce a počíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Na základě výpovědi smlouvy je účastníkovi vyplácen výlučně celý zůstatek na účtu.

Uspořená částka bude Stavební spořitelnou odepsána z účtu ve prospěch účastníka při splnění podmínek pro její výplatu nejbližší bankovní pracovní den následující po dni uplynutí výpovědní lhůty (ve smyslu zákona č. 124/2002 Sb., o platebním styku, v platném znění). Při splnění podmínek stanovených zákonem bude k témuž dni vyplacena i státní podpora evidovaná na účtu účastníka.

Účastník i Stavební spořitelna mohou písemně výpověď odvolat, pokud s tím druhá strana písemně vysloví souhlas a dosud nebyla zahájena výplata zůstatku na účtu. Jinak smlouva o stavebním spoření končí uplynutím výpovědní lhůty.