anonym
Odpověděl/a – 12.srpen 9:09
Všichni víme , že to prostě vždycky nejde, viz Zbývají ti 2 měsíce
života, nebo šéfovi, že je blbec, i když je to evidentní a všem
jasné.
Proto vlastně fungují společenská pravidla, abychom nebyli neomalení a
netaktní.
Jinak z firemních vztahů s americkými firmami jsem se naučil anglosaský
firemní komunikaci, přímou a otevřenou, věcnou, ale korektní a bez
osobních a emočních zaujetí.
Nazývat věci pravým jménem pomáhá racionálně řešit problémy a nekazit
přitom vzájemné vztahy.
A k přístupu iv malý příklad, kdy záleží na způsobu podání.
Víte jak diplomat (nebo lord) řekne druhému, že lže?
Sir, o správnosti vašich informací by se dalo s úspěchem pochybovat.
anonym
Odpověděl/a – 12.srpen 11:02
Všichni víme , že to prostě vždycky nejde, viz Zbývají ti 2 měsíce
života, nebo šéfovi, že je blbec, i když je to evidentní a všem
jasné.
Proto vlastně fungují společenská pravidla, abychom nebyli neomalení a
netaktní.
Jinak z firemních vztahů s americkými firmami jsem se naučil anglosaský
firemní komunikaci, přímou a otevřenou, věcnou, ale korektní a bez
osobních a emočních zaujetí.
Nazývat věci pravým jménem pomáhá racionálně řešit problémy a nekazit
přitom vzájemné vztahy.
A k přístupu iv malý příklad, kdy záleží na způsobu podání.
Víte jak diplomat (nebo lord) řekne druhému, že lže?
Sir, o správnosti vašich informací by se dalo s úspěchem pochybovat.
Doplňuji:
Absolvoval jsem několik manažerských kurzů obchodních dovedností, jejichž
součástí byla mimo jiné asertivita, afiliativní techniky chování a
spousta chytře se tvářících odborností.
A když to nakonec shrnu, nejlepší kšefty jsem získal díky osobním
zkušenostem, psychologickému odhadu haló efektu, schopnosti vycítit potřeby
protějšku a lapidárně – obyčejnému selskému rozumu.