Odpověděl/a – 22.červenec 12:31
Ber to s nadhledem, dokonce jsem musela překousnout i to, že dívající se na film, tak skočila reklama a jen pro podívání jsem přeladila jiné stanice a je to náhoda, nebo záměr, že současně byly reklamy snad všude. Vrátila jsem se k původnímu řešení: odskočím si na WC, nebo do kuchyně pro něco na zub, nebo si očistím zuby apod…prostě v ten čas od bedny vypadnout…A remlamy podle mne jsou všechny když už ne klamavé, tak zavádějící a spousta věcí, které reklamy nemaj, mají napopak daleko lepší kvalitu a méně stojí…
Odpověděl/a – 22.červenec 12:41
Ber to s nadhledem, dokonce jsem musela překousnout i to, že dívající
se na film, tak skočila reklama a jen pro podívání jsem přeladila jiné
stanice a je to náhoda, nebo záměr, že současně byly reklamy snad všude.
Vrátila jsem se k původnímu řešení: odskočím si na WC, nebo do kuchyně
pro něco na zub, nebo si očistím zuby apod…prostě v ten čas od bedny
vypadnout…A remlamy podle mne jsou všechny když už ne klamavé, tak
zavádějící a spousta věcí, které reklamy nemaj, mají napopak daleko
lepší kvalitu a méně stojí…
Doplňuji:
P.S. Jedna z mála reklam, co mě na nakupy sece nenavnadila, ale ta první
potšila oko, ta druhá byla fakt vtipná, ani jedna se už dávno nezobrazuje,
tak jen pro pamětníky: Třepotající se kolibřík na květinou, reklama na
parfém VanillaFields, druhá na něco s mobilem, kdy na Zemi přistál talíř
UFO a marťánek vidí člověka s mobilem, a ptá se druhého: Kdo je ten
malý a chytrý, co ho drží ten velký a blbý? To nemělo chybu a dá se to
praktikovat jako hláška i v životní situaci..