Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.květen 21:31

lze ale je potřeba přestavba bud svepomocí nebo servis.
jde o to že je pořeba víc vzduchu a lepší svíčky:-)
ka
není třeba montáž jiné nádrže, celá úprava spočívá pouze v instalaci přídavné řídící jednotky, posléze můžete zcela bezpečně tankovat Ethanol E85. A pokud zrovna ve vašem okolí není žádná čerpací stanice (v současnosti jich je okolo 70 v ČR) nevadí, můžete i nadále tanovat natural.

Cena paliva E85 je až o 10 korun nižší než cena klasického naturalu. Motoru upravenému na spalování bioethanolu nehrozí žádná rizika a moderní jednotky si poradí i se studeným startem, nemluvě o „mixování“ bioethanolu s naturalem 95. Návratnost investice do přestavby, která stojí v rozmezí od 8 do 15 tisíc Kč, se pohybuje v řádu jednoho roku i méně. A co víc, vůz spalující bioethanol vyprodukovává až o 70 % méně splodin.

na e85 doopravdy může jezdit každý benzínový motor

Zdroj: http://www.4cc.eu/

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.květen 13:21

lze ale je potřeba přestavba bud svepomocí nebo servis.
jde o to že je pořeba víc vzduchu a lepší svíčky:-)
ka
není třeba montáž jiné nádrže, celá úprava spočívá pouze v instalaci přídavné řídící jednotky, posléze můžete zcela bezpečně tankovat Ethanol E85. A pokud zrovna ve vašem okolí není žádná čerpací stanice (v současnosti jich je okolo 70 v ČR) nevadí, můžete i nadále tanovat natural.

Cena paliva E85 je až o 10 korun nižší než cena klasického naturalu. Motoru upravenému na spalování bioethanolu nehrozí žádná rizika a moderní jednotky si poradí i se studeným startem, nemluvě o „mixování“ bioethanolu s naturalem 95. Návratnost investice do přestavby, která stojí v rozmezí od 8 do 15 tisíc Kč, se pohybuje v řádu jednoho roku i méně. A co víc, vůz spalující bioethanol vyprodukovává až o 70 % méně splodin.

na e85 doopravdy může jezdit každý benzínový motor
Doplňuji:
a čím by se měl ucpat motor? lihem nebo 15% benzínu. je potřeba zjistit jak funguje lamda sonda

Zdroj: http://www.4cc.eu/